top of page
  • תמונת הסופר/תyana rizman

אמנות סגירת העסקה: אסטרטגיות להצלחה

עודכן: 23 בספט׳ 2023

סגירת העסקה היא המטרה הסופית בשיחות מכירה. עם זאת, התהליך יכול להיות מורכב ומאתגר, במיוחד אם אינך בטוח באסטרטגיות הטובות ביותר לשימוש. במאמר זה, נחקור שלוש טקטיקות מפתח לסגירה מוצלחת של העסקה: בקשת המכירה, ההבנה שזה אף פעם לא הכסף ותמיד נושא אמון ולא לוותר על הלקוחות הפוטנציאליים שלך.


מבקשים את המכירה ולא מתביישים

אחת הטעויות הגדולות ביותר שאנשי מכירות עושים היא לא לבקש את המכירה. בין אם זה נובע מביישנות או חוסר ביטחון עצמי, לא לבקש את המכירה זו הזדמנות שהוחמצה. כדי לסגור את העסקה, חיוני להיות נועז ובטוח ולבקש את המכירה ברגע הנכון ללכת סחור וסחור מסביב זה מה שהופך את השיחה לזוללת אנרגייה עבור בעל העסק, ולמאוד מבלבלת עבור הלקוח שמתעניין. זה משדר חוסר מקצועיות, ובפועל יש לקוחות שמוכנים לסגור ואנחנו מפספסים אותם. תרגלו את הצעת המכירה שלך ואת החתירה לסגירה שלך ותרגיש בנוח לבקש את המכירה. זו דרך וודאית שתראה שיפור בתוצאות שלך.


להבין שזה אף פעם לא הכסף ותמיד בעיית אמון

המפתח לסגירת העסקה הוא הגישה שלעולם לא מדובר בכסף. במקום זאת, מדובר בבניית אמון וקרבה עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך. על ידי התמקדות בבניית מערכת יחסים והפגנת המומחיות שלך, אתה יכול ליצור סביבה של אמון, שמובילה למכירות מוצלחות. זו קצת קלישאה, ובאותו הרגע גם בי עולה הקול שאומר "ברור שלפעמים זה רק הכסף!! מישהי מוכרת מדבקות ב 700 שח, אני בחיים לא אקנה לא משנה מה הערך זה לא אופציה!!" ואני לחלוטין מסכימה גם אני הייתי מוותרת על מדבקות ב 700 שח, אבל על הנושא הזה של הכסף אין לי באמת שליטה. יש לי שליטה רק על היכולת להעלותת הערך של המוצר בעיני הלקוח המתעניין. ולכן אני מציעה להתמקד רק בזה. במה שאין לי עליו שליטה אני לא מתמקדת בכלל כי זה בזבוז של זמן.


לאמיצים במיוחד: לא לוותר על הלקוחות הפוטנציאליים שלך ולנסות שוב

דחייה היא חוויה נפוצה במכירות, אבל חשוב לא לוותר על הלקוחות הפוטנציאליים שפנו אלינו. במקום זאת,כדאי למצוא את הדרך להסתכל על דחייה כהזדמנות ללמוד ולהשתפר. עקבו אחרי המשפטים של לקוחות הפוטנציאליים שלך, הבינו את ההתנגדויות שלהם, ונסו שוב. עם התמדה ומחויבות, תגדילו את הסיכויים שלך לסגור את העסקה.


אין קיצורי דרך, אומנות סגירת העסקה דורשת שילוב של טקטיקה וכישורים. אם נבקש את המכירה ולא נתבייש, נבין שזה אף פעם לא הכסף ותמיד עניין של אמון, ונצליח שלא לוותר על הלקוחות הפוטנציאליים שלנו ולנסות אותם שוב, נוכל להשיג את המטרות שלנו.



5 צפיות0 תגובות
bottom of page