top of page
  • תמונת הסופר/תyana rizman

הבנת הכוח של השיח הפנימי שלנו להצלחה במכירות

עודכן: 23 בספט׳ 2023

כמאמנת לביטחון עצמי במכירות, אני מרבה להדגיש את החשיבות של קיום שיחות פנימיות חזקות וחיוביות להצלחה במכירות. הדיאלוג הפנימי שלך יכול לעצב את הדרך שבה אתה ניגש לשיחות מכירה ובסופו של דבר לקבוע את הצלחתך בהן. אני תמיד אומרת שהמפתח להצלחה בשיח עם הלקוח, טמון בשיח שלנו עם עצמנו, והנה למה אני אומרת את זה:


הבנת ההשפעה של שיחות פנימיות

הדיאלוג הפנימי שלך יכול להשפיע רבות על האופן שבו אתה מציג את עצמך לאחרים. דיבור עצמי שלילי יכול להוביל לתחושות של ספק וחוסר ביטחון, מה שיכול להפריע ליכולת שלך לסגור עסקאות. במכירה אתה רוצה למכור את כל הצדדים היפים שלך. אם השיח שלך עם עצמך הוא שלילי, אתה כנראה לא לגמרי מסוגל לדבר על עצמך באופן כזה ובטח שלא למכור את היכולות שלך. מצד שני, שיחות פנימיות חיוביות יכולות לעזור לך לגשת לשיחות מכירה בביטחון והתמקדות ברורה במטרות שלך.


שיח פנימי חיובי מעודד חיוביות בכל דבר אחר

במכירות, חיוני לגשת לכל שיחה בגישה חיובית. משמעות הדבר היא התמקדות בתוצאה הפוטנציאלית של מכירה ולא בדחייה האפשרית. שיחות פנימיות חיוביות יכולות לעזור לך לשמור על השקפה חיובית ולגשת לכל הזדמנות מכירה בהתלהבות ולא בחשש.


מסגור מחדש של מחשבות שליליות

דיבור עצמי שלילי יכול להיות הרגל שקשה לשבור, אבל חשוב לנסח מחדש את המחשבות הללו ולהחליף אותן במחשבות חיוביות. לדוגמה, במקום לחשוב "אני לא מספיק טוב לשיחה הזו", נסה לחשוב "אני מסוגל ובטוח, ואני האדם המושלם להזדמנות הזו".


טיפוח אמונה עצמית

האמונה בעצמך היא המפתח להצלחה במכירות. שיחות פנימיות חיוביות יכולות לעזור לך לטפח את האמונה בעצמך ולבנות את הביטחון שלך. חזור על הצהרות חיוביות לעצמך, כמו "אני מצליחה במכירות" או "אני בטוח ומסוגל".


הקיום של שיחות פנימיות מעצימות ומקדמות, תורמות באופן ישיר להצלחה בכלל ובמכירות בפרט.

זכרו, הדיאלוג הפנימי שלכם יכול לעצב את הדרך בה אתם ניגשים לשיחות מכירה, אז ודאו שהוא פועל לטובתכם.



31 צפיות0 תגובות
bottom of page