top of page
  • תמונת הסופר/תyana rizman

החשיבות של ערך עצמי חיובי במכירות

עודכן: 23 בספט׳ 2023

כשזה נוגע למכירות אנחנו ממהרים לתקן את מה שיוצא לנו מהפה, אבל לא את מה שמסתובב לנו בראש.

ערך עצמי חיובי מוגדר כתפיסה חיובית של הערך שלי והיכולות שלי.

ערך עצמי חיובי עוזר לנו להרגיש בטוחים ומסוגלים להשיג את המטרות שלנו.

במכירות, ערך עצמי חיובי יכול להשפיע מאוד על יכולתו של אדם למכור את המוצרים או השירותים שלו ביעילות. כאשר לאדם שמאחורי העסק יש תחושה חזקה של ערך עצמי, הוא נוטה פחות להתייאש מדחייה והוא נוטה יותר לעשייה, מה שרק מעצים את הבטחון העצמי ומשדר בשיחת המכירה שלו שהוא פשוט מאמין בעצמו..


ערך עצמי חיובי יכול גם לעזור לאנשים לבנות מערכות יחסים חזקות יותר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלהם. כאשר אנשים מרגישים טוב עם עצמם, הם נוטים יותר להיות פתוחים ומעורבים עם אחרים.

זה יכול להוביל לאינטראקציות חיוביות יותר וסבירות גבוהה יותר לסגירת עסקה.

בנוסף, אנשים עם ערך עצמי חיובי הם לעתים קרובות מתקשרים טובים יותר בכל אינטרקציה חברתית, כי הם נוטים יותר להביע את עצמם בבירור וביעילות.

נקודה מעניינת נוספת היא שערך עצמי חיובי יכול להוביל למוטיבציה מוגברת והתמדה.

כאשר אנשים מרגישים טוב עם עצמם, הם נוטים יותר לדחוף דרך אתגרים וכישלונות. זה יכול להיות חשוב במיוחד במכירות, שבהן התמדה היא המפתח להצלחה. בעצם במה לא? גם השיווק שלנו דורש התמדה וכל ההצלחה העסקית שלנו מתבססת על התמדה.


בעלי עסקים קטנים חובשים לעתים קרובות כובעים רבים, החל משיווק ופיתוח מוצרים וכלה בכספים ושירות לקוחות. מכירת המוצרים או השירותים שלהם יכולה להיות מאתגרת במיוחד, מכיוון שהם צריכים לשים את עצמם בחוץ ולהתמודד עם דחייה פוטנציאלית על בסיס יומי ומהניסיון שלי, הם נוטים לקחת את הדחייה באופן מאוד אישי. כמעט כאילו זה משקף משהו על מי שהם ועל האם הם טובים או לא. היכולת להתנער ממה שהיה אתמול ושלשום, ולהתחיל כל יום מחדש, עם רק תחושת הערך העצמי שלך לצידך היא קריטית כדי לצאת שוב לדרך, עם אמונה שנצליח.

לבעלי עסקים קטנים יש לעתים קרובות משאבים מוגבלים, וההצלחה או הכישלון שלהם יכולים להיות תלויים במידה רבה ביכולתם למכור את המוצרים או השירותים שלהם ביעילות. זה מקום מאוד מלחיץ, מאוד מפחיד להיות כל כך תלוי בהכנסות שלך. נדרש פה חוסן אמיתי והתעקשות עיוורת לא לעצור, כל זה אפשרי רק עם אני אתפוס את עצמי באופן חיובי ולא אוותר כי אני בטוחה לחלוטין, שאני אצליח. ה"settings" של כל זה, הוא הערך העצמי שלנו.

על ידי תפיסה חיובית של הערך והיכולות של האדם שמאחורי העסק, בעלי עסקים קטנים יכולים לגשת למכירות בביטחון, לבנות מערכות יחסים חזקות יותר עם לקוחות פוטנציאליים ולהישאר בעלי מוטיבציה והתמדה מול אתגרים ודחייה. עם התמיכה והמנטורינג הנכונים, כל אחד יכול לפתח ולשמור על ערך עצמי חיובי ולהשיג הצלחה במכירות



0 צפיות0 תגובות
bottom of page