top of page
  • תמונת הסופר/תyana rizman

כוחו של בטחון במכירות

עודכן: 23 בספט׳ 2023

ביטחון עצמי לא רק מגביר את האמינות שלך מול לקוחות פוטנציאליים, אלא גם עוזר לך להתגבר על הפחד מדחייה שאנשי עסקים רבים מתמודדים איתו. הנה כמה השפעות מרכזיות של אמון חזק במכירות:


1.רושם ראשוני טוב יותר: ביטחון עצמי יוצר רושם ראשוני חיובי, שיכול להיות קריטי בתהליך המכירה. ביטחון עצמי זה מידבק, וגם חוסר ביטחון עצמי זה מידבק. מי שמגיע בטוח בעצמו מצליח לשדר את זה מבין המילים שלו וזה נתפס כתכונה מושכת ומעניינת.


2.כישורי משא ומתן משופרים: ביטחון עצמי מאפשר לנהל משא ומתן יעיל, מה שיכול להוביל לעסקאות טובות יותר ולמכירות גבוהות יותר. ביטחון עצמי מסייע גם בהתגברות על התנגדויות וסגירת עסקאות.


3.פרודוקטיביות מוגברת: ביטחון עצמי מוביל למוטיבציה ולעשייה פרודוקטיבית. אנשי עסקים בטוחים נוטים יותר לקחת יוזמה ולבצע יותר שיחות מכירה, מה שיכול להוביל למכירות כוללות גבוהות יותר. כמו כן, ביטחון עצמי מאפשר לראות בהרבה מצבים הזדמנויות חיוביות ולמנף אותם ובכך לגדול ולהתפתח.


4.טיפול טוב יותר בדחייה: ביטחון עצמי יכול לעזור לאנשי עסקים להתמודד עם דחייה בצורה טובה יותר ולא לקחת אותה באופן אישי. זה מוביל לגישה חיובית יותר וחוסן גבוה יותר, ומאפשר להמשיך להתקדם.


מעל לכל מה שכתוב כאן, ביטחון עצמי מאפשר לי לתעדף את עצמי ואת העסק שלי לפני דברים אחרים. זה מאפשר לי להתמקד במה שנכון עבורי עסקית ולא לתת לקולות הרקע, לעצור אותי מלהשיג את המטרות שלי.


ההגדרה הפשוטה ביותר של ביטחון עצמי, היא הביטחון שלי בעצמי. שאצליח, שאשיג, שאגיע, וזה המנוע של כל עסק.

ביטחון עצמי יכול להתפתח באמצעות הכנה ותרגול. כאשר אנחנו מוכנים היטב, אנחנו משדרים את זה.

הקשר בין הביטחון העצמי שלי ומידת האותנטיות שלי הוא גם נקודה חשובה להסתכל עליה.

ביטחון יכול לעזור לך להיות אותנטי יותר במכירות בכך שהוא מאפשר לך להיות נאמן לעצמך ולערכים שלך. כאשר בעל העסק בטוח בעצמו, פחות סביר להיות מושפע על ידי גורמים חיצוניים. סביר יותר לפעול בהתאם לאמונות שלך מה שרק מחזק את הביטחון העצמי שלנו עוד.


להיות עצמאי דורש הרבה שינויים, דינמיות, חקירה, והתמודדות עם אי ודאות. כל אלו דורשות ביטחון עצמי שיאפשר לנו להמשיך בעשייה מקדמת ומצמיחה ואורך רוח לתקופות שבהן הדברים לא הולכים לפי התוכנית.





0 צפיות0 תגובות
bottom of page