top of page

איך להביא את הלקוחות המדויקים לי?

זה בערך כמו לבקש מיד לפתוח את המים של המקלחת בטמפרטורה המושלמת עבורכם.

זה בחיים לא קורה מיד.

מנסים קצת ימינה ושמאלה ושוב ושוב וקצת חם ואז קצת קופאים ואחרי כמה ניסיונות זה מסתדר.

מה אני בעצם רוצה לומר?


שלהביא את הלקוחות המדויקים לי עובר דרך כמה החלטות והבנות שאני רוצה לאמץ:


  1. כדי להביא את הלקוחות המדויקים לי אנחנו חייבים להפנים שלא כולם מדויקים לנו, ולהיות מוכנים לוותר עליהם. רק החלק הראשון לא מספיק.

אם אני מבינה שלא כולם מדויקים לי זה נחמד, אבל כל עוד אני לא ממש מוכנה לסרב למי שלא מדויק לי, אז אני עדיין נמצאת במקום הישרדותי. במקום הישרדותי אפשר לשרוד.

במקום התפתחותי אפשר לצמוח.


2. לשווק. זאת בפועל המהות של השאלה. הדרך לעשות זאת היא לשווק.


לשווק בכל מיני דרכים ובכל מיני צורות ובכל מיני כיוונים. אני יודעת שזה אחד הקשיים הכי גדולים של כל בעל או בעלת עסק וברוב המקרים זה אפילו הקושי האמיתי שעומד מאחורי מכירות- הקושי בשיווק. אבל זה גם הפתרון. זאת ההתמודדות. גם אני מול עצמי עוברת תהליך לגבי דרך השיווק שנכונה ומדוייקת עבורי והתהליך הזה נמשך שנים! ואני לא מגזימה :) אבל זאת התשובה. גם בפודקאסט הקלטתי פרק שלם על הנושא הזה והתשובה היא לבנות את הגשר שמביא אלייך את הקהל שמתחבר ומעריך ומבין ורוצה ועושה, והגשר הזה הוא השיווק שלך.


3. לעשות פעולות אמיצות.


כי התגמול על אומץ הוא לקוחות מדוייקים. זה לא מוכח מדעית. וייתכן שהבסיס של הנקודה הזאת הן חוקי הקארמה או האלגוריתם של היקום. אבל ככל שתעשו פעולות אמיצות, כך תצאו יותר מאזור הנוחות שלכם מה שיביא לכן ולכם יותר הזדמנויות ושם תמיד, תמיד קורים דברים טובים.

אולי הגיע הרגע לכתוב לארגון כלשהו שנמנעת מלכתוב לו, אולי הגיע הרגע להעלות את הסרטון ההוא שכבר מוכן ופשוט ויתרת כי זה לא טוב מספיק, אולי הגיע הרגע לעשות פולואפ, לכתוב למישהו בלינקדאין, להעלות פוסט בקהילה מקצועית, לעשות סלפי לסטורי, לא יודעת מה זה הצעד הזה שנכון ואמיץ עבורך. אבל זה הרגע לעשות אותו.

ממש ממש עכשיו.

אז ... יאללה?





7 צפיות0 תגובות
bottom of page