top of page

איך עושים פניות קרות בלי להתייאש?

עודכן: 5 בפבר׳ 2023

לוקחים את עולם הדייטים כמודל ופועלים מתוך חיזור ולא מתוך אינטרס!


1. לומדים את החברה, ארגון, נותן שירות שאיתו אנחנו רוצים לצאת לדייט ומנסים להבין מה באמת הצורך, קושי, רצון, חשק שלו


2.מתחילים להציף על פני השטח את הקיום שלנו על דרך מחמאה/תגובה/פירגון שעושה לצד השני גם להרגיש טוב וגם להתחיל להכיר אותנו. למשל, אפשר לפרגן על פוסט בכל פלטפורמה חברתית, אפשר לשלוח מייל שמחמיא על הישג כלשהו, אפשר לכתוב יומולדת שמח המטרה היא לעשות פעולה שתכליתה היא נתינה ולא בקשה.


3.לחזור על סעיף 2 כמה פעמים באופן אותנטי ונעים כי אנחנו רוצים שהצד השני קצת יחווה אותנו, קצת יכיר אותנו, שנצליח לעניין אותו לפתח שיחה ואולי אפילו להציץ בפרטים שלנו .


4.מנהלים שיחת הכרות ! חותרים לשיחה כלשהי שתאפשר לכם להתעניין בהם. לשאול אותם. להצחיק אותם. לרגש אותם. שוב, אנחנו באים לתת ולא לקחת.

בשלב הזה אפשר לפנות דרך גישת ה " רציתי להתייעץ איתך לגבי ....**מה שאתם צריכים ** " כשאנחנו מבקשים ממישהו להתייעץ איתו, הוא נפתח לשמוע אותנו ואנחנו מעוררים אצלו את הרצון לעזור ולתת מהצד שלו לכן זה יותר יעיל, נעים, ופרודוקטיבי.


הערות : כמובן שאפשר לשלוח מאות מיילים , ולקוות שפגענו בצורך של מישהו מרשימת התפוצה. כמובן שאפשר גם להוציא המון שיחות ולקוות ששם מישהו יהיה מעוניין. בכל מקרה אני מאמינה שצריך לחזר לא חשוב איך משפך השיווק שלכם מוגדר .

הסיכוי שהפניות הקרות יהפכו לחמות יותר על ידי קצת חיזור מקדים הוא משמעותית יותר גבוה וגם מבדל אתכם מכל עסק אחר שפונה בדרך היבשה, משעממת ולא באמת מעניינת אף אחד חוץ מאת בעל האינטרס, לרוב.

תזכרו, אנשים עושים עסקים עם אנשים שהם מחבבים . תעשו מאמץ.



41 צפיות0 תגובות
bottom of page