top of page
  • תמונת הסופר/תyana rizman

בניית קשרים חזקים עם לקוחות פוטנציאליים

עבור בעלי עסקים קטנים רבים, המחשבה על מכירות יכולה להיות מכריעה. עם זאת, מכירות הן מרכיב חיוני בצמיחה העסקית, ובניית קשרים חזקים עם לקוחות פוטנציאליים היא חלק מכריע בתהליך המכירה. על ידי יצירת קרבה עם לקוחות פוטנציאליים, אתה יכול להגדיל את הסבירות של סגירת מכירה וליצור קשרים עסקיים מתמשכים.


הנה כמה טיפים לבניית מערכות יחסים חזקות עם לקוחות פוטנציאליים:


1.הקשיבו באופן פעיל: אחד ההיבטים החשובים ביותר בבניית מערכות יחסים חזקות הוא להיות מאזין פעיל. שימו לב למה שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם אומרים, שאלו שאלות וודאו שאתם מבינים את הצרכים והרצונות שלהם. זה מראה שאתה מעריך את זמנם ומעוניין באמת לעזור להם.


2.התאם אישית את הגישה שלך: התאמה אישית של גישת המכירות שלך כך שתתאים לכל לקוח פוטנציאלי יכולה לעזור ליצור קשר חזק יותר. קח את הזמן כדי ללמוד על הלקוחות הפוטנציאליים שלך ועל העסק שלהם, והשתמש במידע זה כדי להתאים את המצגת שלך לצרכים הספציפיים שלהם. חשוב מאוד לדייק במסרים שישמעו בדיוק כמו המחשבות של המתעניינים בשירות שלכם. התאמה אישית זה גם לוודא שהשיח, שההתכתבויות נשמעות כמה שיותר אישיות ללקוח ולא גנריות כמו רשימות תפוצה שונות זה מאוד מרחיק ומכבה.


3.היו כנים: אותנטיות היא המפתח לבניית מערכות יחסים חזקות. אל תנסה להיות מישהו שאתה לא, והימנע מהבטחות שווא. במקום זאת, היו אמיתיים, שקופים וכנים באינטראקציות שלכם עם לקוחות פוטנציאליים. בכך שתהיו כמה שיותר מחוברים לחוזקות שלכם, ותכירו את היתרונות שלכם ותדברו אותם , תמשכו אליכם את הלקוחות שזה הכי מדבר אליהם


4.תנו מקום לשלב הקרבה: בניית קרבה עם לקוחות פוטנציאליים היא חיונית ליצירת מערכת יחסים חזקה. חפש תחומי עניין משותפים, שתף אנקדוטות אישיות והראה עניין אמיתי להכיר את הלקוחות הפוטנציאליים שלך ברמה האישית.


5. פולואפ: פולואפ זה מהלך חיוני לשמירה על קשרים חזקים עם לקוחות פוטנציאליים. לאחר כל אינטראקציה, הקפידו להמשיך עם סיכום שיחה, והמשיכו לשמור על קשר עם לקוחות פוטנציאליים גם אם הם לא מבצעים רכישה באופן מיי

די.


האופן שבו אתם יוצרים קשר עם לקוחות מתעניינים הוא יופי של בידול. אנחנו מחפשים את הבידול במוצר או בשירות או בפיצ'רים, אבל חלק משמעותי של הבידול שלנו יושב באופי הקשר שאנחנו יודעים לייצר ולתחזק.


2 צפיות0 תגובות
bottom of page